Möksällä

Lähdettiin sunnuntaiaamuna pihakaaosta taas pakoon hetkeksi möksälle. Hyvä oli, että lähdettiin. Lauantaina oli isännällä ja minulla molemmilla hermo pinnassa. Minulla sen vuoksi, että olen ilmeisen huono selittämään, mitä haluan, kun lopputulos on aina jotain ihan muuta (vai olisiko vastaanottajan kuulossa joku suodatin). Isännällä sen vuoksi, että hänen mielestään 5 cm ei ole merkittävä mitta, kun istutetaan pensaita oikeille paikoilleen. Mitä sitten kysyy, että onko tämä nyt hyvä? Minun mielestä se oli 5 cm sivussa oikeasta paikasta!

Kyllä, minä olen saanut kepit pois ja luvan varata jalalle jo enemmän, joten olen voinut tehdä jotain pientä jo pari päivää. Tai ainakin olen voinut olla antamassa ohjeita paikan päällä. Ei sillä, ettäkö siitä mitään hyötyä olisi.

Jätettiin piha siis kaaoksen valtaan ja lähdettiin rauhoittumaan hetkeksi. Rauhoituttiinkin sitten niin hyvin, ettei tehty kotipihassa enää mitään koko loppupäivänä. Kyllä tämä tästä…

Möksällä

Kuvassa näkyy parin kesän takainen projekti ”Lusthuussi”, joka tehtiin mökille vanhoista hirsistä ja ikkunoista. Siellä kelpaa viettää iltaa sateelta, tuulelta ja hyttysiltä suojassa. Kuitenkin lähellä grillipaikkaa ja vähän niinkuin ulkona.

Lusthuussissa

Laituri

Vaikka möksällä saikin tuulettaa hermoja ja rauhoittua, ihan toimettomana ei sielläkään sentään oltu. Laituri laitettiin paikoilleen, siivottiin vähän paikkoja, kerättiin ja poltettiin risuja ja tietysti syötiin retkieväät.

Kiireellä haalitut retkieväät

Nuotiolla

Takuuvarmat mielenrauhoituskeinot ovat tuijotella tuleen ja taivaalle.

Rauhoittava maisema

Oli tyyni, lämmin keväinen ilma ja todellakin – pensaissa on lehdet ja koivut hiirenkorvilla!

Möksällä

Hyvää alkuviikkoa kaikille!

Tietoja Saara

Äiti, vaimo ja siivoushullu kirjaa omaksi ilokseen muistiin 50-luvun puutalon mittavaa remonttia ja muutosta. Mukana sisustusta, tuunausta ja pelargonioiden parissa hääräilyä.
Kategoria(t): Mökillä, Pihalla Avainsana(t): , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Kommentoi

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s